Groepslessen

samen yoga doen is leuker dan alleen

Lessen voor alle niveaus

We geven groepslessen op diverse niveaus. Al onze lessen worden gegeven door gecertificeerde Iyengar yoga leraren. We zijn flexibel: je kunt naar elke les komen. Reserveer je plek via het rooster. Je vindt de prijzen hieronder. De leskaarten zijn geldig voor alle groepslessen, met uitzondering van de Special Needs of zwangerschapslessen en cursussen of workshops.

Bekijk onze groepslessen

All levels

Voor studenten die net met yoga starten of nog niet eerder Iyengar yoga hebben gedaan. Maar ook goed als je al jaren bezig bent. Bouw kracht op in staande houdingen, leer Salamba Sarvangasana (schouderstand) en andere basishoudingen.

Level 3

Voor studenten die meer dan een jaar yoga doen, de staande houdingen en Sirsasana (kopstand) en Urdva Dhanurasana (de brug) kunnen doen. Je verdiept de basishoudingen, en leert meer uitdagende houdingen.

Level 2

Voor studenten met minimaal 6 maanden ervaring in Level 1-houdingen, inclusief Salamba Sarvangasana (schouderstand). Verfijn de basis en leer Sirsasana (kopstand), handstand, achteroverbuigingen en begin met pranayama (ademhalings -oefeningen).

Restorative

Voor iedereen. Tijdens de restorative yogalessen ontspan en herstel je in ondersteunde houdingen. Daardoor komt je zenuwstelsel tot rust. Je bestudeert je adem en de invloed ervan op je lichaam en bewustzijn.

80% van de mensen krijgt ooit rugpijn

Leer je lichaam beter begrijpen
in de Back Care-les

In de back care lessen brengen we de aandacht naar twee belangrijke gebieden in ons lichaam: De ene week ligt de focus op bovenrug, schouders en nek en de andere week op de onderrug, bekken en heupen. Twee gebieden die je kan zien als de knooppunten van je lichaam waar veel hoofdaders, zenuwbanen, spieren en pezen doorheen lopen en van waaruit we het onder- en bovenlichaam bewegen. Gebieden waar we ongemerkt makkelijk spanning en emoties vasthouden, verslappen of juist verharden als we moe zijn en gaan compenseren in andere gebieden, waardoor er een disbalans ontstaat. Deze les is een combinatie van ontspanning en aanspanning. Bewust worden van onnodige (aan)spanningen, loslaten en ruimte maken om zo de juiste spieren aan te spannen en sterker te maken.

Deze les is voor iedereen! Mocht je een blessure of aandoening hebben, dan adviseren we om voorafgaande aan de les een email te sturen of 10 minuten voor de les aanwezig te zijn, zodat er tijd is om dit te delen met de docent.

Dinsdag 20.30-21.45 met Masja